Bwitter.com

A global community of friends and strangers answering one simple question: What are you doing? Answer on your phone, IM, or right here on the web!

I'm out of funny ones but it's gay something month ok

Look at what these people are doing right now…

101 CHA1NEDSWORDER
tanners ytps arent as good as tanner video
101 AnonCarrot 
i am now blind
novekhttps://imgur.com/a/zXolPfR https://bwitter.me/Regoon69/statuses/141763270536069120

101 diegoachavez
El bellavista es del creeeee 56
101 Straw_Unc0ol
i'm going to violently murder him
101 Straw_Unc0ol
timmy just stole my crayon
101 Regoon69
I did it! (NOT FOR THE ANIMATION CONTEST) | http://www.bitview.net/watch.php?v=3n18p7Gx
101 Regoon69
jinbhkvh
101 alexxx1sb0red
Can't wait to try thefakebook tbh lol B)
101 Regoon69
shitpost |

101 Regoon69
YTP/BVP Mini: Multi Source madness |

101 Regoon69
@novek wow, that is blinding red lol
101 jr
First ever bweet was by @9: first
101 jr
@MarkoczekTV witter freaking broken rn :(
101 jr
ok good
101 fuckbook
yes, and thefuckbook.ml will redirect to thefakebook.ml
jrOk, so what's the new URL? thefakebook.ml? http://bwitter.me/fuckbook/statuses/141844215184228352

101 jr
The owner said Blips was DMCA'd, idk if it was a joke or something but the site is still up. he's brave. But if that crap is real and it shuts down holy noo lmao imagine Twitter closing down their whole platform due to losing a deathmatch
101 jr
Ok, so what's the new URL? thefakebook.ml?
fuckbookAfter an existential crisis and a ton of shit going on we've decided to rename the site to thefakebook.

101 novek
if you connect your ipad to a mac it will say what you named your mac but if you connect your ipad to a windows it will not say what you named your pc
101 AbramBenoa
lol
101 fuckbook
After an existential crisis and a ton of shit going on we've decided to rename the site to thefakebook.

Please Sign In!

Want an account?
Join for Free!
It’s fast and easy!
Join our Discord Server!