Bwitter.com

Loom-icon Toudouboufou

all bitview does for me is display the website and the player but that's about it

new bitview lol \ https://www.bitview.net/profile.php?user=2hAdduce
i wish old versions of chromium played a fucking bitview video
it's fucking chromium what the fuck do you mean "extra viruses"
now bweeting from chromium 48.0.2536.0
bweeting from chromium 15.0.877.0
tried to download a png of cartoon fire but it wants me to download their dumbass extension lmao
A
bored. in school. and now my period key is stuck
me neither
"hate"
https://bwitter.me/Punchy207/statuses/48855383187390464 dude fucking made death threats multiple times
ik enter.
@doop is gone crab rave
https://bwitter.me/doop/statuses/48840070127419392 it's a fucking death threat alright, not a "punishment" as you call it.
Death threats arent allowed, retard
glad
i'll fucking clobber you to the core of the earth. 9 months of forming a human body just to make you, you have no value to this earth and honestly i will be fucking glad if you were dead already.
no one fucking cares about your stupid ass death threats and twitter
nice advertisement, nerd.
we need twitter 2016 revivals
@AS get the fuck off of bwitter
at least mods are doing a good
i wish there were more good mods around to actually moderate the site
thanks for raiding lol
nword moment
bwitter go bad 2: electric boogaloo
cancel bwitter they are deleting my bweets
"im just new" isnt an excuse, old twitter didnt have following back then, thats how i detect underage
https://bwitter.me/odinhirules/statuses/48132603919728640 UNDERAGE ALERT
havw you told your cfriends about bitview
are you BUH
fajke bwitter!!!!
FALLING. NOTES.
he's a douchebag do douchebag do dodo do do do douchebag
kewl.
i swear customrpc is broken
howe the fuck is it 1 am already
https://bwitter.me/TalalQ8/statuses/47189447732625408 no
android users belong to the cool kids club
https://bwitter.me/bwitterofficial/statuses/44543529497657344 what celeb would go on bwitter lol. no celeb would find Bwitter and create an account, that aint the real chip
havent went on here in a while
Feeling slightly sick. Going to bed asap.
Santa isn't real.
It just went dead silent.
remember: get an infinite supply of drinks (not beer or that other asshole shit) before eating spicy nacho doritos
roblonium rccservice test is going poorly LOL
Power went off for a few seconds. Guess my hotel's electricity and Pretend have something in common.
holy shit a light just flashed h sihit
Update: Now Bweeting on my laptop. Power's back so that means i can charge it.
Bweeting from my Android 6. Power is out for the entirety of texas as what I've been told. I'm using a hotspot to bweet and watch YouTube.
yay. it rain outside.
asshole
w
at least it wasnt a rick roll, but you cant claim someone elses creation as yours, it is rude https://bwitter.me/joedotgee/statuses/40871038967349248
dont spam your bitview asshole
the hell's the point in speaking another language when almost everyone on Bwitter speaks english like whaaat
Bwitter
Yep
Tge aDSJHJ
yeah i toootallyy meant that. https://files.catbox.moe/2c5l4b.PNG
hm
wat bh
Staring at this piece of code. You win this time, HTML!! https://files.catbox.moe/8wlgww.PNG
https://bwitter.me/p4rkr/statuses/39506419916996608 do you actually think we can see the sharpie
un, the mvie | http://www.bitview.net/watch.php?v=JdXrk8cYWTE
my movie maker test - out now at Bitview | http://www.bitview.net/watch.php?v=9qvEmfH0DX5
Bitview is working for me. Is it some sort of browser problem? https://bwitter.me/Megaman765/statuses/39387975812907008
https://bwitter.me/Team_fortress2/statuses/39381258995761152 Then use a JPEG for your profile picture.
Not sleeping even though I have school tomorrow. Damnit.
B
On my computer now. My dinner is delicious.
On the road rn. Bweeting from my Android 6. Getting dinner
Are you doing a specific version or just the main client for it? https://bwitter.me/Quic3D/statuses/38800787488374784
Watching YouTube.
bwitter ftw no more kpop stans yelling in fancam because i said kpop
it's my dad's birthday. wish happy birthafternoon.
@CongressTart37 there's no follower system
https://bwitter.me/Victor/statuses/38054639177826304 me having a camera and fucking dying
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
birp
h
cytg5rvhbut58o. vcsadfe
fuck follower systems
i am officlc toudouboufou wathc out for imnposturs
h is a cool
Cripple
oh shit | https://www.youtube.com/watch?v=5rNyznC4VcE
https://bwitter.me/acxyz/statuses/37677904506650624 yes
i cant tell what the fuck is this on featured LOL | http://www.bitview.net/watch.php?v=bTQZFCjKVwC
ah yes
when bwitter exis
tem furtes 2
baco tell
Rotato, vento. It has reach maximum velocipy. https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37606735652847616
Windows and BeepBox.. don't make a good combo. Listen to this "bad" midi here. | https://files.catbox.moe/w92vtk.mid
https://bwitter.me/elemote3000/statuses/37600633284460544 wat
well. im not a sm64 expert. you'll have to think yourself. https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37597607408697344
try to find some funny things you can do in sm64. https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37596958566645760
betta start thinkin' bout some ideas. https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37595837399826432
procrastinate n some other stuffs https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37595140763680768
https://bwitter.me/enterwebs/statuses/37594507528634368 i am great!!
hi @enterwebs
I made a BeepBox ringtone. Wat. | https://tinyurl.com/y5wcbl2h
scir emnce rules
That end key, it's malicious, probably. It does this on YouTube for some reason. Kewl. | http://www.bitview.net/watch.php?v=asp3MgBOupr
How it &^TG vvxzcv nrj7kkk to 8t523giyfv gum
@Galac "im trying to log on to bitview on chrome (i use firefox) i think i forgot my bitview password" welp thats unlucky
Weather Channel - Snow Storm, uploaded from my phone, it's a.. tv recording. Watch it now, or don't. | https://www.bitview.net/watch.php?v=dhgrPR9Sboj
@Megaman765 "check your weathr channel" Yep. there is indeed a snow storm in whereever.
ncanfcer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@Megaman765 "THEREIS A FUCKIN SNOW STORM" oh shit.
bweetpost status number 7658723465
@SegaSonic "is windows vista good? ive seen it in the computer shops but i didnt like how it looked" From what i've heard Pack 3 fixed some bugs but before 3 it was shit
hey all scott here
tubeyou
unpopular opinion: windows 8.1 is cool
@Punchy207 cool
wow neat an old twitter remake

About

Toudouboufou

Name: Toudouboufou

Bio: 13 y/o and autistic (girls bad!!!) i am official toudouboufou. if you're degenerate enough to impersonate me, you're fucking dead kiddo

Location: hell michigan